Rules and regulations
În funcție de numărul de intrări, sistemul evenimentelor poate fi grupat, toate în funcție de toate tipurile de potrivire sau de amestec. Se va decide în momentul desenării, în ceea ce privește faptul că fiecare echipă are posibilitatea de a juca cel puțin un meci / zi.
W / M U18 : 2 x 25 min
W / U U16, U 14 : 2 x 20 min
W / M U 12 : 2 x 15 min
Dacă un joc a început deja, dar trebuie să fie suspendat din motive de forță majoră sau din alte motive care nu au legătură cu organizatorii, jocul va fi considerat terminat cu rezultatul în momentul întreruperii.
Dacă nu a început încă, acest joc va fi reprogramat.
Înainte de primul joc la începutul competiției, fiecare echipă trebuie să ia o fotografie de grup oficială cerută de organizatori pentru arhiva concursului.
O echipă poate fi formată din maxim 16 jucători, un antrenor, un antrenor asistent, un antrenor fizic (masseur) și un medic.
Unul dintre jucători este căpitan și trebuie identificat.
Jucătorii care nu se joacă trebuie plasați pe banca de rezervă a echipei.
♦ Echipamente
Toate echipele vor purta jerseuri cu numărul (numerele) de pe spatele aceleiași culori, iar numerele vor trebui să coincidă cu cele înregistrate pe hârtie.
Echipele trebuie să fie pregătite să joace cu 15 minute înainte de începerea meciului.
Dacă la momentul stabilit pentru începerea jocului, echipa nu este prezentă pe teren, va avea o perioadă de 5 minute pentru alinierea la linia de start sau va pierde acel joc cu un scor de 10-0.
Dacă echipa nu este prezentă la meci din motive care au fost deja comunicate organizatorilor, jocul va fi reprogramat.
Dacă o echipă dovedește o atitudine violentă în timpul turneului (protestele împotriva deciziei arbitrului, duritatea rivalilor, protestele împotriva organizatorilor etc., aceasta poate fi exclusă automat din turneu).
Toate cazurile de excludere din competiție vor fi raportate în detaliu instanței federale, clubului sau jucătorului asociat.
Antrenorii și reprezentanții oficiali ai echipelor vor fi direct responsabili pentru atitudinea și comportamentul jucătorilor lor în ceea ce privește arbitrii, coechipierii, adversarii, publicul, organizatorii și materialele care aparțin facilităților sportive (dulapuri, bănci de rezervă etc.)
Organizatorii vor inspecta dulapurile cu delegatii echipelor implicate inainte si dupa fiecare meci.
O echipă este considerată înregistrată în cel de-al 4-lea turneu internațional de handbal pentru tineret - Cupa FunSports în 2019, după achitarea taxei de înscriere.
Curând după aceea, organizatorii vor primi lista jucătorilor care vor reprezenta echipa din turneu.
Lista de jucători trebuie să fie ștampilată de club.
Jucătorii pot concura în echipa clubului în funcție de categoria lor de vârstă sau de o categorie mai veche. Crossover-ul dintre echipele diferite ale unei echipe din aceeași categorie de vârstă nu este permis. Înregistrarea numelor echipelor pe categorii trebuie predată la sosirea la înregistrare. Doar jucătorii indicați în înregistrare pot lua parte la meciuri.
Meciurile se desfășoară în diferite domenii în același timp, fiecare echipă trebuie să aibă un antrenor propriu.
Toate locurile vor fi stabilite în timpul turneului.
Meciurile sunt conduse de arbitri străini invitați și arbitri delegați ai Asociației de handbal din România.
Arbitrul va avea autoritatea supremă în joc și va avea puteri depline pentru a suspenda sau anula orice joc ori de câte ori o atitudine negativă / violentă a oricărei echipe este dovedită.
Orice contestație sau plângere va fi trimisă în scris la masa oficială imediat după meci. Orice contestație va fi taxată cu o taxă de 20 Euro.
Organizatorii nu acceptă reclamații sau contestații scrise care se referă la decizia arbitrilor.
Comitetul Concurenței se va întruni la sfârșitul fiecărei zile de concurs și va examina toate incidentele din acea zi.
Comitetul de Organizare își rezervă dreptul de a modifica programul de concurs, atât în ceea ce privește componența grupurilor, cât și orele de joc în care se desfășoară jocurile și sălile de sport.
Toate aceste modificări vor fi comunicate cât mai curând posibil reprezentanților echipelor implicate, dar vor fi, de asemenea, afișate pe site-ul turneului www.funsportscup.com unde veți găsi jocurile și rezultatele în timp real.
Toți reprezentanții echipelor vor trebui să poarte asigurări pentru jucătorii lor atât în interiorul cât și în afara locurilor de joacă și să-i prezinte la biroul turneului.
Organizatorii nu vor fi responsabili pentru eventualele răniri sau boli care au avut loc în timpul turneului, deoarece organizatorii nu vor fi responsabili pentru lucrurile pierdute sau furate.
Echipele care au participat la cel de-al 7-lea turneu internațional de handbal pentru tineret - Cupa "FunSports" 2019 acceptă regulile create de organizatori pentru turneu.
Criterii de clasificare
Dacă este egalitate în jocurile de clasament, vor fi 5 aruncări la 7 metri. Dacă după egalitatea de 7 m este egalitatea, va continua aruncări de 7 m, iar cel care pierde mai întâi pierde.
__________________________________________________________________________________
CERTIFICARE
Toți participanții au nevoie de:
▪ pașaport valabil
▪ carte de identitate
Toate echipele au nevoie de:
▪ lista de nume cu data nașterii (min. 12 - max .. jucători plus 2 însoțitori)
▪ certificarea medicului de sport valabil
▪ două rochii sportive colorate diferite
▪ cel puțin o minge
▪ să prezinte arbitrilor înainte de meciuri.
La cerere, jucătorii trebuie să furnizeze certificarea înainte de meci.
!!! Foarte important ca toate echipele trebuie să aibă un antrenor propriu sau un antrenor care acționează! Dacă un antrenor vine cu mai multe echipe, organizatorul nu poate lua în considerare problemele și pretențiile care rezultă. Deci, nu există nicio modalitate de a schimba programul turneului și programul meciurilor din cauza motivului menționat. (de exemplu, dacă două echipe au un singur antrenor și se joacă în același timp sau în apropierea datei și în altă locație).