8'th Edition 24 Aug 2020 - 28 Aug 2020

  REGISTER NOW   REFEREES

Please select your language

Competition

CATEGORII

 

Categorie: 24-28 august 2020

W / M: U18 Youth (2002 and younger)

W / M: U16 Juvenile (2004 and younger)

W / M: U14 Kids (2006 and younger)

W / M: U12 Kids (2008 and younger)

 

 

Rețineți : Jucătorii pot concura în echipa clubului în funcție de categoria lor de vârstă sau de o categorie mai veche. Crossover-ul între echipele diferite ale unei echipe din aceeași categorie de vârstă nu este permis. Înregistrarea numelor de echipe pe categorii trebuie să fie predată la sosirea la înregistrare. Doar jucătorii indicați în înregistrare pot lua parte la meciuri.

___________________________________________________________________


TIMP:

W / M U18 : 2 x 25 min

W / M U16 : 2 x 20 min

W / M U14 : 2 x 20 min

W / M U12: 2 x 15 min

 

___________________________________________________________________


intrare

Pentru înregistrare, descărcați formularul nostru de solicitare și trimiteți-l prin e-mail / fax sau înregistrați-vă echipa online.

Înregistrarea online și termenul de plată anticipată: 01 iulie 2020.

 

Taxa de înregistrare

Taxa de înscriere în echipă:

1 echipă: 150 Euro

2 echipe: 280 Euro

3 echipe: 390 de euro

Mai mult de 3 echipe: 100 Euro pentru fiecare echipă

50% din taxa de participare va fi aplicată echipelor care au participat la ediția anterioară a Cupa FunSports.

 

Taxa de înscriere va fi plătită prin transfer bancar după ce echipa sa înregistrat, până la data de 01 iulie 2020.

 01 iulie 2020 este, de asemenea, termenul limită de înregistrare online și plata a 25% din taxele de intrare, cazare și taxe de bord).

Echipele care efectuează înregistrarea și plățile după data limită de predare (01 iulie 2020) vor primi un cost suplimentar de 50% din taxa de intrare.

 

PLATI:

Banca:  BANCA COMERCIALA ROMANA

Titularul contului : SC RIADEMA FUN SRL

Numarul contului bancar: 

RO 92 RNCB 0053 1167 1051 0001 

Cod Swift : RNCB ROBU

 

Rețineți: Numărul de locuri este limitat.

FunSports Cup lucrează pe primul loc, primul servit, deci încercați să aplicați cât mai repede.

Organizatorii oferă, la cerere, o perioadă de pregătire înainte de turneu în aceleași condiții și în aceleași locații.

___________________________________________________________________


CONDIȚII DE PARTICIPARE

 

▪ Echipele care au solicitat viza pentru intrarea în România trebuie să obțină o viză valabilă și toate celelalte documente de călătorie necesare în timp util în avans. Aplicarea echipelor care nu dovedesc posesia documentelor de călătorie necesare, inclusiv o viză valabilă, cu  30 de zile înainte de începerea turneului,  va fi refuzată.

▪ Dacă participarea la turneu este anulată cel mai târziu la  01 iulie 2020,  50% din suma plătită va fi rambursată. Dacă participarea la turneu este anulată după această dată,  01 iulie  2020, nu se vor restituui.

▪ Se pot accepta echipele care efectuează înregistrarea și plățile  după termenul limită,  dar în acest caz se percepe un  cost suplimentar  care reprezintă  50% din taxa de intrare . Mai mult, în acest caz, nu putem oferi reducerile care sunt menționate în regulile de concurență. (de exemplu: reducere 16/1)

▪ Echipele trebuie să plătească în numerar  100 de euro  ca depozit pentru fiecare echipă, care va fi rambursată înainte de plecarea în numerar sau dacă nu este posibil, vom restitui după plecare la o anumită adresă sau cont bancar în termen de 8 zile lucrătoare, în cazul în care nu sa produs nici un prejudiciu.

▪ În cazul în care există transferuri suplimentare în timpul transferurilor, organizatorul nu are posibilitatea de a restitui diferența ca urmare a unui regulament local de facturare.

▪ Echipele trebuie să plătească până la data de 01 iulie 2020 25% din prețul cazării și al bordului împreună cu taxa de intrare   .


CERTIFICARE


Toți participanții au nevoie de:

▪ pașaport valabil

▪ cartea de identitate / certificatul de naștere

Toate echipele au nevoie de:

▪ lista de nume cu data nașterii (minimum 12 jucători plus 2 jucători)

▪ certificarea medicului de sport valabil

▪ două rochii sportive colorate diferite

▪ cel puțin o minge

▪ să prezinte arbitrii înainte de meciuri.

La cerere, jucătorii trebuie să furnizeze certificarea înainte de meci.


!!! Este foarte important ca toate echipele să aibă un antrenor propriu sau un antrenor care să acționeze! Dacă un antrenor vine cu mai multe echipe, organizatorul nu poate lua în considerare problemele și pretențiile care rezultă. Deci, nu există nicio modalitate de modificare a programului turneului și a programului de meciuri din cauza motivului menționat. (de exemplu, dacă două echipe au un singur antrenor și se joacă în același timp sau în apropierea datei și în altă locație).


Meciurile se desfășoară în diferite domenii în același timp, fiecare echipă trebuie să aibă un antrenor propriu.

Sunt aplicate regulile IHF și ale Federației Române de Handbal.

În funcție de numărul de intrări, sistemul de evenimente poate fi grupat, toate în funcție de toate tipurile de potrivire sau de amestec. Se va decide în momentul desenării, în ceea ce privește faptul că fiecare echipă are posibilitatea de a juca cel puțin o partidă / zi.

Toate locurile vor fi stabilite în timpul turneului.

Meciurile sunt conduse de arbitri străini invitați și arbitri delegați ai Asociației de handbal din România.